REKLAMA
Znaleziono 2514 wyników
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Osiedle Zakamarkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Zakamarki
Marki, Marszałka Józefa Piłsudskiego 102
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Manufaktura Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Manufaktura Marki
Marki, Wołomin, Fabryczna
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzkiartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzki
Ich flagowym produktem jest pączek z konfiturą z róży. Na rynku funkcjonują już 147 lat. Nieprzerwan...
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
Podpisano umowę na realizację II etapu kompleksowej modernizacji hotelu Royal w Krakowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na realizację II etapu kompleksowej modernizacji hotelu Royal w Krakowie [WIZUALIZACJE]
Spółka PHH Hotele podpisała umowę z konsorcjum Hochtief Polska S.A. na przeprowadzenie drugiego etapu kompleksowej modernizacji w zabytkowym hotelu Royal w Krakowie.
[Warszawa] Nowy Prudentialartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Prudential
Warszawski wieżowiec Prudential znajdujący się przy pl. Powstańców Warszawy zostanie poddany gruntow...
[Warszawa] Nowy najemca w Plac Unii City Shoppingartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy najemca w Plac Unii City Shopping
Do grona najemców Plac Unii City Shopping dołączy salon marki MARILYN Poupée. Lokal będzie znajdował...
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiu
Firma FagorMastercook, jeden z największych producentów AGD w Polsce, właśnie ukończyła inwestycję o...
Metropolitan Park Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Metropolitan Park Marki
Marki, Tłuszcz, Wilcza
DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowaartykuł
Pokaż artykuł
DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Grupa Dobry Hotel – w procesie całościowego rebrandingu – wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels. Nowa marka konsumencka i identyfikacja wizualna odzwierciedla walory i potencjał obiektów zarządzanych przez Dobry Hotel. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowych
Warszawa, 21 Listopad 2011 – Jones Lang LaSalle podsumował najważniejsze trendy na warszawskim ryku...
W centrum Krakowa zostanie otwarty nowy, 5-gwiazdkowy hotel [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa zostanie otwarty nowy, 5-gwiazdkowy hotel [ZDJĘCIA]
Stolica Małopolski wzbogaci się o kolejny nowy obiekt hotelowy. Powstanie na Starym Mieście. Dobry Hotel – właściciel marki Destigo Hotels – otworzy w Krakowie przy ulicy Szewskiej nowy, pięciogwiazdkowy hotel. Będzie on funkcjonował pod nazwą Experior Boutique.
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawa
Kolejny prestiżowa marka dołączyła do grona najemców kompleksu Metropolitan przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych wynajął łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Obecnie Moliera2 ma 7 butików stacjonarnych w Polsce.
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethosartykuł
Pokaż artykuł
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethos
Foodie City Warsaw, studio specjalizujące się w organizacji różnego rodzaju imprez o charakterze eventowo-kulinarnym, to nowy najemca w warszawskim biurowcu ETHOS. Firma zdecydowała się na podpisanie umowy najmu 600 mkw. przy placu Trzech Krzyży, doceniając prestiżową lokalizację nieruchomości. W transakcji wzięli udział eksperci z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers. Firma odpowiada za komercjalizację budynku oraz zarządzanie nieruchomością.
[Polska] Luksusowe lokum od deweloperaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Luksusowe lokum od dewelopera
W których inwestycjach deweloperskich znajdziemy penthouse’y, mieszkania dwupoziomowe, komfortowe ap...
[Zielona Góra] W Zielonej Górze powstaje hotel Wellstreetartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] W Zielonej Górze powstaje hotel Wellstreet
Solidne 4 gwiazdki, nowoczesna strefa wellness i SPA, centrum konferencyjne, restauracja, bowling i…...
[mazowieckie] Sarantis pozostaje na dłużej w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Sarantis pozostaje na dłużej w MLP Pruszków II
Producent i dystrybutor kosmetyków oraz produktów gospodarstwa domowego przedłużył najem 12,2 tys. m...
REKLAMA