REKLAMA
Znaleziono 2418 wyników
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzkiartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzki
Ich flagowym produktem jest pączek z konfiturą z róży. Na rynku funkcjonują już 147 lat. Nieprzerwan...
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
Podpisano umowę na realizację II etapu kompleksowej modernizacji hotelu Royal w Krakowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na realizację II etapu kompleksowej modernizacji hotelu Royal w Krakowie [WIZUALIZACJE]
Spółka PHH Hotele podpisała umowę z konsorcjum Hochtief Polska S.A. na przeprowadzenie drugiego etapu kompleksowej modernizacji w zabytkowym hotelu Royal w Krakowie.
Manufaktura Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Manufaktura Marki
Marki, Wołomin, Fabryczna
[Warszawa] Nowy Prudentialartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Prudential
Warszawski wieżowiec Prudential znajdujący się przy pl. Powstańców Warszawy zostanie poddany gruntow...
[Warszawa] Nowy najemca w Plac Unii City Shoppingartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy najemca w Plac Unii City Shopping
Do grona najemców Plac Unii City Shopping dołączy salon marki MARILYN Poupée. Lokal będzie znajdował...
Metropolitan Park Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Metropolitan Park Marki
Marki, Tłuszcz, Wilcza
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiu
Firma FagorMastercook, jeden z największych producentów AGD w Polsce, właśnie ukończyła inwestycję o...
DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowaartykuł
Pokaż artykuł
DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Grupa Dobry Hotel – w procesie całościowego rebrandingu – wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels. Nowa marka konsumencka i identyfikacja wizualna odzwierciedla walory i potencjał obiektów zarządzanych przez Dobry Hotel. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowych
Warszawa, 21 Listopad 2011 – Jones Lang LaSalle podsumował najważniejsze trendy na warszawskim ryku...
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethosartykuł
Pokaż artykuł
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethos
Foodie City Warsaw, studio specjalizujące się w organizacji różnego rodzaju imprez o charakterze eventowo-kulinarnym, to nowy najemca w warszawskim biurowcu ETHOS. Firma zdecydowała się na podpisanie umowy najmu 600 mkw. przy placu Trzech Krzyży, doceniając prestiżową lokalizację nieruchomości. W transakcji wzięli udział eksperci z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers. Firma odpowiada za komercjalizację budynku oraz zarządzanie nieruchomością.
[Polska] Luksusowe lokum od deweloperaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Luksusowe lokum od dewelopera
W których inwestycjach deweloperskich znajdziemy penthouse’y, mieszkania dwupoziomowe, komfortowe ap...
[Zielona Góra] W Zielonej Górze powstaje hotel Wellstreetartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] W Zielonej Górze powstaje hotel Wellstreet
Solidne 4 gwiazdki, nowoczesna strefa wellness i SPA, centrum konferencyjne, restauracja, bowling i…...
[mazowieckie] Sarantis pozostaje na dłużej w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Sarantis pozostaje na dłużej w MLP Pruszków II
Producent i dystrybutor kosmetyków oraz produktów gospodarstwa domowego przedłużył najem 12,2 tys. m...
W Warszawie planowana jest budowa nowego hotelu pod marką Kyriadartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie planowana jest budowa nowego hotelu pod marką Kyriad
W Warszawie planowana jest budowa nowego hotelu pod należącą do francuskiej firmy LHG (Louvre Hotels Group) marką Kyriad. Inwestycja przewidziana jest do realizacji przy ulicy Poleczki.
[Łódź] Nowi najemcy w Manufakturze – Albione rodem z Włoch, praliny z Belgii i polskie lodyartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Nowi najemcy w Manufakturze – Albione rodem z Włoch, praliny z Belgii i polskie lody
Manufaktura poszerza grono najemców o kolejne marki luksusowe. Tym razem ofertę fashion wzbogacił wł...
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 z kolejnym prestiżowym najemcą!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 z kolejnym prestiżowym najemcą!
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A. podpisało kolejną umowę najmu w biurowcu Nowy Świat 2.0....
REKLAMA